Mat

Tjabba på er nu ska jag snart dra mig ur sängen och laga mat:)! Hihi jag är jätte hungrig:O Jag har fuskat as mkt men ändå har jag gått ner 3 kilo:S Aja haha snart är det Valborg:D Jag och mina tjejer kommer ha så jävla kul:)! Längtar som ett as nu!:) Dock tror jag inte att mina kläder kommer bli så bra eller jag tyckte det tills jag börja ta en närmre titt på dom:P Haha aja kvällen kommer bli underbar vilketfall för jag har ju dom underbaraste tjejerna där:)! Hihi aja nu ska jag svulla mat och slå min kille:D! tror hon ja/sigge



Kommentarer
Tula-Lina

Åååhhh kommer bli så jävla grymt! Imorgon gäller det! ;D fick pengar av mamma igår så ska iväg till delsbo och plocka ut lite senare, så har man råd med käk iallafall! :D

2011-04-29 @ 10:02:25
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0