Sommar hett!

Hejhej på er!:) förlåt att jag inte har bloggat så mkt:( Men det är för att jag och min pojkvän har bråkat så mkt så sistone:( Men nu är det iallafall bra och jag hoppas host åker ut från lägenheten och aldrig kommer tillbaka.. Det är den ända av Sigges vänner jag bara inte tål alltså:S Så sjukt iriterande men ah iallafall jag är ärlig om vad jag tycker och tänker:) Hade det inte varit Sigge vän hde jag nog hmm aja skitsamma:) Nu ska jag snart ut och cykla hoppas jag:D Haha så underbart skönt att cykla i sommar vädret:D! ska iallafall lyssna på den grymt sköna låten Petter och September har gjort:)! Baksmälla heter den!:) Aja ska slänga upp lite bilder på snygga klädstilar jag vill ha i sommar:D Puss!♥

Först lägger jag upp lite kläder då;)!





Och sen lite ringar,örhängen och armband!;)




Och sen är det ju hett med skor;)!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0