Hemma!

Hejhej sitter hemma nu:D Har jobbat sönder mig.. Svettas som ett as just nu kollar jag på Änglagård andra sommaren:D Men ska snart ut och jobba igen:)! Hihi:) Igår grillade min älskling och jag med familjen:) Fick massa smycken från Thailand av Sigges mamma:)! Älskar dom så sjukt fina!:) Ska lägga ut bilder sen:) Och fick veta att Sigges kusin kommer i sommar från Thailand:)! Det kommer bli jätte kul!:) Hon och jag hade jätte kul i Thailand när jag va där hoppas hon får lika kul här:)! Har varit prat om att min och sigges familj ska åka till Thailand tillsammans efter sommaren!:) Hoppas på det! Hihi aja hörs snart! Puss♥




Kommentarer
Pelin

Oooohhh jag vet :( Saknade det faktiskt oxå! Det var min kille som förbjöd mej men nu tänker jag inte bry mej längre jag vill faktiskt ha min blogg! Ooohhhh grilla det låter sjukt goooottt vill oxå HAHAHAH o Thailand låter ännu bättre :P <3

2011-04-24 @ 14:52:43
URL: http://peeliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0