Skolan

Hejhej Sitter i skolan och är trött som ett as, Som vanligt;) Nu kan man snacka om att jag är mörkhårig:O.. Men det vart bra, Mkt finare en blont:)! Jag ska lägga upp bilder men Jag har inte min data hos min kille, den är hemma hos mamma.. Tänker inte direkt ta med min usb till skolan:S Men bilder kommer nog idag eller imorgon;)! Allt är faktist bättre på skolan nu.. Klassen bråkar inte.. vi har bara nån enstaka som fortfarande håller på med sina omogna bitch beetenden..:P Men jag har annat för mig en att bry mig.. Jag tror faktist jag börjar gilla skolan:S Konstigt nog. Imorgon ska vi laga mat på HR klart att jag går till skolan då:D Typ det roligaste när det gäller HR.. Men idag tänker jag åka hem tidigare:P.. trött, Kommer nog inte få hela mitt studiebidrag:( Men jag är ingen skoltjej. Ligger hällre hemma och sover,ruttnar.. Ladda till helgen:D! haha ha det bra!



Kommentarer
hejhej

lägg upp en pinup bild på dig själv :D

2010-10-27 @ 22:12:44
Tjeeena!

Jag förstår inte riktigt, vad du menar med bitch.. alltså finns liksom många som kan ge blickar utan att veta av det.. reflex typ?

Du kan väl ta upp det med den personen ist för att ta upp det över internet vilket aldrig går bort.

2010-11-15 @ 17:33:39
Hanna Hjelm mig sj

Hej vi har snackat innan och fler lägger märke till att vissa i min klass gör töntiga blickar osv men om du står för med du är så är der lättare att ta upp det. och ja det är en blogg ungefär en dagbok som folk får se.. jag lägger upp vad jag vill och när jag vill, Och jag nämner inga namn och jag menar inte att dom är bitchar utan att dom beter sig illa? Fattar du nu?..

2010-11-16 @ 14:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0