Skolan

Hejhej jag vakna typ nyss.. Ville inte kliva upp ur sängen ju:( Och det är sjukt jobbigt att sminka sig på morgonen, smetar maskara lite här och var jag;) haha men det blir nog bra, Hoppas jag:O... Jag älskar min nya jacka:D tacktack mamma om du läser detta;) hihihihi... Efter skolan ska jag nog åka in till stan och träffa Sara:D Om Lisa vaknar så att säga.. hihi hon är en värre sovnisse en mig hon:) Och sovnisse har ju gjort en blogg, jag ska hjälpa henne med den sen;) Lägger upp hennes blogg länk sen så får ni kolla in den oxå lika bra som ni kollar in min:) tack att ni kollar min Blogg trodde inte så många skulle göra det:) men ni komenterar aldrig;)! fyyy..
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0