Skolan

Hejhej sitter i skolan, Trött som ett as. Jag orka inte ta bussen imorse så jag åkte med Lisas mamma till Delsbo de va grymt pinsamt då jag och hon har bråkat jätte mkt förut, hon trodde de va mitt fel att Lisa va trött och inte orkade åka till skolan, men det har faktist inte med mig att göra.. Men det har hon nog insett nu, de är grymt jobbigt när ens bästa väns mamma inte gillar en, eller hur?:O Jag tyckte det va jätte jobbigt att vara hemma hos Lisa, Men de är ju över nu som tur:) Jag sitter på svenska lektionen och hoppas min pappa ska komma med mina hörlurar snart, orkar inte vara i skolan utan musik.. Och jag jag är as trött fortfarande, och jag typ snubbla i en trappa idag på skolan, hmm ah jag vakna ju till iallafall, typist mig att göra nått sånt på morgonen om man säger så. suck..
....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0