Skolan

TjaTja sitter i skolan och *pluggar* neh inte direkt jag hatar svenska,stavning, matte allt som har med skolan att göra. Eller ah typ iallafall. Jag kom försent till skolan som vanligt, As pinsamt att komma in i klassrummet och alla små ugglor glor ut en som om jag hade gjort ett brott..-.- hmm tex just nu sitter en liten FiaLotta och glor ut mig jag har lust att fråga vad fan hon glor på hela tiden.. de kommer jag göra snart om hon inte slutar. hon glor jämt varje dag.. jag skulle inte gå i gymnasiet om de va lätt att få jobb de tror jag dom flesta skulle göra;)! Men dagarna är inte långa i gymnasiet eller iallafall inte i HR, Så slutar ju snart! SKÖNT som bara dennn! När jag kommer hem blir det att sitta vid Bloggen och sen sola,myys! jag funderar att göra en hissar och dissar lista på Bloggen:)!

skriver snart mera! ha det bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0