Måste börja med Sport igen!

Jag är trött på att bara sitta hemma hela tiden och bli fet.. moste hitta en sport igen, fotboll sysslade jag med förut, men mitt lag la ner och vi flyttades till ett annat lag, men de kändes inte bra så jag slutade. Jag har ju kollat in boxning med Lisa jag är inte direkt den tjejen som bölar över smuts under naglarna haaah nej knappast, sen att min pappa typ tvinga mig åka cross sen jag va typ 8.... inget jag är stolt över men det är han-.- men det är faktist rätt coolt och kul;)! haha bara för att man är tjej så hindrar det ingen att göra vad man tycker är kul.. min mamma vill att jag ska rida.. på häst) men det är inget för mig.. nej jag är pappas flicka;)! han som betalar bäst så;) Tyson på bilden,rätt het;)




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0