Massage

Mmm.. ;)!
 Det finns inget underbarare en att få massage en gång i veckan!:) Min killes syster Nicol masserar, och hon brukar komma hem till mina föräldrar ungefär en gång i veckan helt gratis;) Det kan man kalla lyx eller?;)! Och hon masserar mig,pappa och mamma i en hel timme var:O! UNDERBART! Idag somnade jag på massage bänken! Pinsamt? Ahh..

Snart drar jag hem från mina föräldrar:) Jobbigt, jag trivs verkligen hos mina föräldrar.. speciellt när pappa är hemma för det är han inte ofta:( Men jag har ju min underbara ÄLSKLING som väntar på mig där hemma;) Imorgon är det skola igen.. Hur ska jag orka kliva upp kl 6 varje morgon i en vecka igen..:S Men snart är det ju höstlov!:D Ner till Sthlm med Bästis Lisa! vi kommer ha skit kul! jag längtar verkligen!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0