Fassnar inte på bild idag!

Hej, kom hem för en stund:) åkte buss hem med Lisa som gick från hennes skola, Haha jag blir alltid så glad när jag är med den FiaLottan! vi pratade en massa skitsnack, inte om folk! Eller jo fast inte skit vi spana in en jätte snygg Kille som går i Lisas skola seriöst hitta snyggare!;) kanske nämner namn sen senare! hihi:) Hoppas jag träffar Lisa snart igen! Men det ska jag då hon ska med mig in till stan på lördag, shoppa lite kläder osv ska köpa en AS snygg jacka då! köpa smink,underkläder ansiktsmask som jag även har på mig nu, doftar frukt på långa vägar! härligt:) blir len som en Barn rumpa sen i ansiktet;)!När min Blogg blir helt klar kommer en hissar och dissar lista! haha och där kommer det mästa;)! hihihi! rätt gammal bild..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0