En dag med Lisa

Hejhej vakna sent imorse, så jag orkade inte åka till gymnasiet:).. Så jag pratade med Lisa och åkte till hennes skola, Va ju rätt skumt och kul.. Bara att Folk är sjukt skumma här uppe:O men inte direkt på ett dåligt sätt.. men kändes bara skumt.. Folk ropa mitt namn.. jag vänder mig om så står en hög småglin och blå flinar:S mkt skumt.. Kan va för att jag inte han att fixa mig som jag ville.. hade ju sjukt fult morgonpuff i håret sen va min sminkning hemsk:S Aja jag lever en:O Och brand alarmet gick på skolan, Klart det ska hända när jag är där.. så hela skolan fick stå ute på gården så dom typ kunde kolla så att alla va ute.. pinsamt jag tror inte jag fick vara där men ingen sa nått:D Men det va kallt..:( Bussresan hem va ju en aning roligare.. jag och Lisa pratade om det mästa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0