Ede/Torg

TjaTja kom nyss hem från skolan:) sjukt jobbigt att diska hela dagen på Hr, mina ben värker som fan, men iallafall så slutade jag och åkte till ede för att byta buss som går till Friggesund. Och jag va jätte sur och grinig redan då, så går en kille på Jocke som är sjukt snäll på alla sätt ( killen ) slår han i ansiktet flera gånger och jag kunde inte bara sitta och titta på, jag gick dit och sa en ful grej till denhära killen men det försänade han då han går på en sån snäll person som jocke! fy fan omoget av den dära killen nämner inga namn men liksom hallå?? slåss är så ute killen;)! använd käfften istället! Kommer nog aldrig snacka med han igen då jag har varit vän med han förut-.- Aja mys hemma ikväll:)
Ha det super bra alla!  Bilden är grymt ful men aja..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0