buhu!

Hejhej och Godmorgon!:) Vaknade typ nyss men sitter i skolan nu, As trött:S! Men nervös som ett as för idag.. jag går fram och tillbaka jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår.. svart?brun?blond?.. urs:O Ska till frissan kl halv fem! Aja ni får vell se hur det blir;) Ska göra om min heder idag:D! Den kommer bli as snygg! Jag ska sätta mig ner någon dag och bara fixa med bloggen;) Jag har ju typ aldrig tid..Inte för att jag har så mkt för mig, men gosa med pojkvännen måste jag ju göra;)! Åhh kom på en sak.. Vad fasiken ska jag göra i ljusdal till halv fem:O..  Jag får flörta med Aleksandra att hon får hänga med mig:P! Men hon sover nu tror jag:O.. Hon vaknar nog snart.. Hoppas jag, Jag känner inte många i min klass..:P Aja hörs senare ha det bra!

  Blir nog brunett;)!



Kommentarer
Anonym

Lägg in bild på resultatet på håret sen då

2010-10-25 @ 17:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0