Är med Aleksandra:)

TjaTja, Idag har dagen varit rätt bra, men vi hade teori i HR på morgonon. rätt drygt då vissa tjejer/killar i våran klass snackar så mkt skit om folk och om varandra.. så UTE"  Men dom flesta är mkt trevliga:)! Johanna va med mig och Aleksandra idag på lektionerna, henne kan man åtminstonde snacka moget med -.-
Sen när vi slutade gick vi hem till Aleksandra och fixade min Blogg, vart inte riktigt som vi hade tänkt oss men den blev bra iallafall:) Nu sitter vi och gör typ inget, kollar på tv. Snart ska jag hem, köpa en chake på vägen till bussen:) ha det bra skriver snart mer!



Kommentarer
kajsi paparazi

Aleksandra Bulgaren Simeonova Alla går in och besöker Hannas nya blogg =) kommentera gärna . det finns inte så mycket att kommentera just nu men ialf :) HannaHjeeelm.blogg.se ;P

2 hours ago

Johanna Edin likes this.

Kajs Mafiozo Akbal be den dära killen besöka hennes blogg haha!

about an hour ago

Aleksandra Bulgaren Simeonova vilken kille?

about an hour ago

Kajs Mafiozo Akbal som va efter er i biblan

about an hour ago

Aleksandra Bulgaren Simeonova hahah vaför ska han läsa hennes blogg:P

about an hour ago

Kajs Mafiozo Akbal han kanske e intresserad av henne , såg dom gå hand i hand vid OKQ8 för några dagar sen:P

about an hour ago

Aleksandra Bulgaren Simeonova fan va du ljuger :P hon sitter breved mig ? hon har kille och troru verkligen hon skulle gå hand i hand med honom eller?

2010-10-06 @ 20:49:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0