Underbara Tankar..

Urs vad jag är sugen på Sommaren med kort kort och fin kropp:(! Livet är bara för underbart! Hatar vintern, men älskar den eviga väntan på underbara sommaren! Det enda som får mig att Backa från mina vackra tankar är att medans mina Underbara år så blir ju mina föräldrar äldre och äldre, Jag vill inte att dom dör från mig, Jag vill dö från dom:(! Kan inte tänka mig ett liv utan dom.. Älskar dom så mkt! Men hmm Ja jag får ju bita ihop..

Tittade på Lite fina kläder jag verkligen vill ha till sommaren!:D Kan inte sluta tänka på sommaren! Planerar så mkt! Och vet att sommaren 2011 kommer bli en av dom bästa i mitt Liv!:) Underbra Tankar, Underbara Tankar! 


Titta så Vacker!

Sommar kom,kom!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0