The Karate Kid

Hejhej sitter med Lisa hemma hos henne:) Vi har nyss kollat på The Karate Kid, va så jäkla inne i den filmen faktist en av dom bästa jag har sätt:)! Och innan vi kollade på filmen så trodde jag att jag nästan hade dödat Lisas katt:O.. Alltså jag köpte en bauguettMacka på Macken innan vi kom hit, Sen Lisas katt Leo vart oxå sugen på min macka.. Så ja vi delade på den.. och då menar jag verkligen delade på mackan:S Han åt och åt.. Sen la han sig ner.. Mjo hans mage va hård som sten.. Jag trodde faktist jag hade matat ihjäl honom:O! Men som tur va VERKAR det som att han klarar sig:P! Vad har ni andra för er??:)



Här har ni Trailer på The karate kid:)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0