Sthlm

HejHej tack till alla som komenterat och kollat in min blogg!:D kärlek till er!
Nu sitter jag äntligen i min brors lägenhet med Lisa:) underbart! Vi har haft en riktigt jobbig dag.. Först skulle vi ta bussen Från Ljusdal Till sthlm.. Som min mamma verkligen hade bokat oxå på.. ( NOT ) Så jag och Lisa stog som två yra hönor och inte visste vad vi skulle göra..:S Och bussen hade inte platser över så vi kunde få ha åkt med ändå.. Så vi åkte hem till skogen igen med min pappa, Men min pappa tyckte så synd om oss att han skjutsa oss ända ner till Uppsala så vi fick ta tåget till Sthlm därifrån:) Gullit va?;)! Sen när jag och Lisa kom fram till stan började det hela..:P Jag hittar till affärerna och sånt som vi skulle till.. Men sen ska jag ju hem oxå :O.. Ja det tog en stund innan vi fattade hur man gick och gjorde.. Men jag leber och sitter nu här så jag är nöjd:) Min bror har en kompis som bor hos han, Och han har en jätte jätte söt Amsraff valp som heter Bosse:) Bilder kommer ut på både allt jag köpt och Bosse:) Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer
aleksandra

Låter trevligt det! Hoppas du får det roligt där då :-D

2010-11-04 @ 21:22:13
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0