Skolan

Hejhej sitter i skolan..Jag sov hemma hos mina föräldrar inatt:) Fasiken så det snöar:O.. Vart skit paff när jag skulle ( gå ) till bussen.. vilket jag slapp för det var så mkt snö ute, Så pappa skjusta mig till Friggesund där jag tog 20an till delsbo, Och ja Camel fick mig att skratta ingen så nu har jag ont i magen:(!.. Och sen fick en tjej mens på 53a bussen till gymnasiet.. Inte lite heller.. men sånt händer vell Ibland:P Alla tjejer har nog sina hämligheter.. Jag har inte en aning om vad jag ska göra efter skolan.. Göra mig den godaste salladen nångonsin kanske;) Jo jag tänker hyra mig en bra film och bara sitta hemma.. En Myskväll för bara mig sj, Vilket är ensamt:( Men jag får träna inne idag.. för kallt för mig att vara ute nu:S.. Jag vill verkligen hem nu:( skolan är så kall och tråkig.. Ett varmt bad och en film på datan nu skulle ju inte vara dumt.. Hatar vintern, Kall och svart:(!

 Ja i väntan på att pappa och jag åker Till Thailand.. Jag tänker inte sola sönder mig i solariumet innan:O.. Vilket jag skulle ha gjort om inte min mamma förbjudit mig.. Hon har rätt!


 Ungefär tre veckor tills resan till thailand kommer:D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0