Sjukan idag

Hejhej vaknade imorse med jätte hög feber:S Ungefär 39,6 .. Inte bra så mamma och jag åkte in till sjukan efter min kille åkte till skolan då han värmde mig hela natten:D! Underbarare människa finns det ju inte;)!..... Men de va inte de roligaste att vara hos doktorn.. Jag har haft problem med mina halsmandlar sen jag va liten och nu vill doktorn att jag opererar bort dom:O! Först tänkte jag aldrig är du dum eller?! Men sen tänkte jag på hur skönt jag kommer få efter allt är klart:)! Så nu ska jag göra det då:P Bra att kanske göra första operationen innan det blir brösten:D När jag blir arton har jag bestämt sen länge sen att jag ska operera brösten.. Jag gillar inte min form tänkte fixa det när jag blir 18 eller 19:) Kostar 38 000:- :O Dyrt!:S Men ja jag har nog pengar tills dess:D! Ligger bara i soffan nu med en iskall Shake så SKÖÖÖÖNT för min hals! Underbart underbart! Har ni glömt att läsa min blogg föresten?:( Har haft lite dåliga tittar siffror den senaste veckan ju! Kom igen kolla!:P
Normala..                                         Inte normala Halsmandlar...



Men priset för allt!:D

        Underbart underbart!!:D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0