Ny Header på Bloggen/Sola

Hejhej vad tycker ni om min nya header?:) Vart faktist nöjd:D.. Snart blir det att dra hem till Älsklingen och Kolla på film:) Rädda Willy 4 :P... Ja faktist.. Så barnsligt.. Men vi bara tog nån film:) Bler vell mys det oxå antar jag:) Imorgon ska jag gå till skolan för engångs skull:S.. Hihi kommer suga att stå i kök imorgon på skolan.. Jag orkar seriöst inte med skolan.. Tycker inte alls att det är kul att plugga.. Jag vill hellre jobba..:S Men då får jag vell inget jobb istället.. Men imorgon ska jag och Lisa till gymmet då vi ska fixa allt med korten och så:) Så hon kommer ju till min skola när hon har slutat:) Sen drar vi ner till centrum och fixar allt, Sen drar vi till Figgesund och solar solarium:D Hihi hudcanser her we come!;) Nehh vi kommer ta det lugnt:)..

                              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0