Lisa Antonia Rebecka Fredlund !

Jag vet att vi bråkar ibland, Men sånt händer, Och jag skulle aldrig göra dig nått illa fast jag skulle kunna slänga mobilen i väggen för att vi bråkar som 5åringar över sms ibland.. Och sen max en vecka grinar vi efter varann vilket jag VET att du gör;) Sen kommer det alltid vara bittert då Jag hatar att en viss bitter FITTA försöker föstöra mellan oss för hon vet att jag tar dig ifrån henne.. Vilket du borde inse och be henne att dra åt Helsicke.. Men jag älskar dig iallafall och det vet du!:) Nu ska jag och Lisa Börja träna i Ljusdal iallafall då vi vill vara vackra i Bekinis till sommaren 2011;)! Och ska ju såklart träna med Underbara Alexandra oxå! Hon och jag ska Iallafall sola som GALNINGAR :D..  Jag som inte skulle sola solarium...:P


Efter Resultatet ska jag Köpa Domhära! Så grymt SNYGGA!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0