Jobba

Hejhej idag kommer jag inte kunna skriva så mkt på bloggen då jag ska jobba ihop lite pengar till stockholm:) Och ja gissa vad en sån stark tjej som jag ska jobba med då;) Jo jag ska hjälpa pappa att slänga in ved i en VedLada:P... Vad gör man inte för pengar! Stockholm börjar närma sig nu vilket gör mig lite Pirrig i magen:P Ska bli kul att bara vara där med Lisa vi kommer inte gå i stan varje dag:O Ser framimot att träffa min Älskade Bror innan han åker till thailand igen, Vet inte om jag har skrivit att min bror har hus i thailand och i sthlm:) Rätt nice! Nej nu ska jag snart lyffta på arslet och jobba:) Jag måste köpa hårfärg innan jag åker till Sthlm, Jag hade bara en toning förut som går ut ganska snabbt då jag va rätt ljusblond innan:S Jag vill ha mörkbrunt hår inte ljust:D! Men vi ses senare ska bara lägga upp dagens låt så ska jag dra och jobba sen;)! Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0