imorgon darar jag till STHLM!

Hejhej nu är det inte många timmar kvar tills jag drar till Sthlm:)! Jag och Lisa tar bussen från ljusdal kl halv 7 från ljusdal:) Sen när vi är framme hämtar bror och hans vän oss i Sthlm:) Och jag längtar verkligen tills att gå på stan och Shoppa , Gjorde jag inte i början tyckte det skulle bli kul att träffa bror vilket jag gör fortfarande:P! Jag vet nu vad jag ska köpa på stan:) Lättare att göra en lista nu när jag vet vad jag behöver köpa:) annars bara glömmer man och köper en massa små skit, Iallafall jag:S.. AA jag ska skriva listan på bloggen för dom som orkar bry sig:) Men nu snart ska jag ut och jobba igen:) Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0