Hemma

Hejhej jag kom hem nyss från att ha handlat mat med pappa:) Köpte en massa sallad och bär till mina Shake så nu är det bara att sätta igång:D Allt gick på 1704:-.. Men vi köpte inte bara sallad utan mat till hemma oxå..:S seriöst vad det är dyrt att handla mat:O...

Funderingar.. Jag funderar på att flytta tillbaka till Stockholm och gå gymnasiet dära.. Har tröttnat på skogen.. Och jag tycker det är jobbigt med allt folk hära uppe.. så skumma:S..

Nu ska jag ladda ner musik:) Sen ut och springa en vända, Kommer halka på arslet då det är så jäklans halt ute.. Vi åkte nästan ner i diket idag jag och pappa när vi va på väg hem.. Ni vet en sånhära jätte kurva som det brukar vara en blå skylt vid där pilarna är riktade åt det hållet svängen går åt ( skarp kurva ) Dålig på att förklara:P.. Men den skylten va borta... Tur att vi hann stanna..:O

och bjuder på en mupp bild sen imorse när jag vart så nöjd med mitt hår;)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0