Hemma från skolan idag!

Tjoo jag orkade inte gå till skolan idag för jag är lat som ett as.. Men jag orkade gå till Lisas skola istället vilket är min gamla skola:) Ede skolan. Det va ju som vanligt dära rätt tråkigt:P men roligare en i min skola för jag är en riktig TÖNT och gillar att skratta och busa som små barn..:D lol.. Men jag började morgonen att typ bråka eller jag skulle inte kalla det bråka men små tjaffsa med en föredetta Kill bästis.. Jag litar inte på många människor men han litade jag på och litar även om vi bråkar för jag vet hur underbar han är igentligen vilket är skönt, Men jag Hoppas verkligen att allt blir bra mellan han och mig:( Jag har aldrig saknat en människa så mkt som jag saknar han, faktist den underbaraste personen jag nånsin mött i mitt liv..
Aja nu ska jag inte böla över det:) Jag älskar min nya hårfärg iallafall jag hatade det för några dagar sen men det kom nog lite plötsligt att bli brun svart:S Va ju ett tag sen så att säga:O ska svulla i mig en redBull sen springa:)! Men vad har ni andra för er då?:)





Kommentarer
STEPHANIE NILSSON

SV: Och du brydde dig så mycket att du klickade? ;) HAHA visste väl att du var lite nyfiken iallafall

2010-11-08 @ 19:52:39
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
STEPHANIE NILSSON

SV: Det var den här reaktionen jag ville ha :D

2010-11-08 @ 19:58:38
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
aleksandra

haha sjuk va ?;)

2010-11-09 @ 22:25:04
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0