Feeest!

Hejhej Ska ta och fixa mig till Sara min barndoms kompis som ska ha en fest i stan:D! Ska ta min nya locktång till det;)! Igår solade jag med Lisa:) Vart inte så jätte brun men lite, Jag blir aldrig röd utan jag blir brun på engång:P Vilket är skönt. Efter det det åkte jag och Lisa hem till henne och kollade på en skräckfilm:( Vågade ju inte gå hem sen:O! Men nu är jag ju iallafall hemma.. Och äter en Risefrutti eller vad det heter.. Men det är med mannagryn:P Visste ni att det bara är 150 kalorier i en sån?:D Man blir ju jätte mätt på dom oxå:)! Vad ska ni andra göra ikväll?:)




Kommentarer
Anonym

fin blogg!:)

2010-11-18 @ 20:42:33
URL: http://eliincaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0