Bloggen

Hejhej har fixat med Bloggen hela kvällen men det är bara lite som är ändrat:) Får vara så nu för tillfället.. Men jag trivs verkligen med min bakgrund osv:P.. Heheh aja, Imorgon börjar jag 20 över 12 på Skolan:D Såå jäkla skönt! Nu ska jag hem och Mysa med Min underbara kille:D Han är ju så glad då Fanskapet kom på vad han ska få av mig i Julklapp:P.. Haha! Jo´Han ska få det nyste Xboxet ( hur man nu stavar den skiten ) Och tre spel.. Fy fan vad den skiten är Dyr:S.. ETT SPEL NÄSTAN 1000:-:o! Men han får ju såklart nya spel av mig;) Va nått bil spel han önska sig som va helt nytt:) Min guldklimp ska ju så klart få det han önskar! Det försänar han:)..Fast jag får lust att strypa han då och då.. Men skulle jag aldrig göra:P... ( TROR JAG ;) )... HÖHÖ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0