Bakar på skolan!

Hejhej nu sitter jag på min rast:) Klart jag drar till datan:P Min dag har börjat med att skynda mig till bussen som vanligt då jag sover som en björn i min säng:S.. Såååå skön! Men jag hann iallafall med bussen:) Och Lisa lika så, Mysat att sitta i varma bussen ochn snacka massa skit med Lisa;) hihi! Men det är inte lika kul att stå i ede och vänta på andra bussen som går till min skola:O Fy fasiken så kallt:O... Skönt att vara i skolan nu iallafall:) Skoj att baka bullar!.. Men längtar tills Lisa kommer hit så vi kan sticka till gymet och fixa våra kort:D! Sen efter det ska vi sola:) Och jag kommer blogga medans då jag ska köpa påfyllning till mitt internet idag:D! Hörs snart igen, Ha det bra!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0