Äntligen hemma!

Hejhej:) Gud vad skönt att vara hemma:) Fast jag hade jätte kul på Hr, Vi skulle göra en fond till såser.. inte mysit jobb:(.. Men iallafall ska jag få göra min egna sallad snart:) Och jag måste hyra en film till ikväll:) Macken här i skogen stänger kl 9:S.. Suger hära för man måste räkna in hur hela dagen ska se ut med bussar och allt.. Bussarna som går till stan går bara en gång i timmen:S.. Nae Hälsingland är inget för mig.. Längtar tills jag flyttar. Men jag kan faktist tänka mig att bo i Hudiksvall eller Delsbo.. Rätt mysigt ändå när jag tänker efter..:)
Ja jag har inte så mkt att göra nu.. Sitter hemma hos mamma och pappa så jag vill hem till Frigge och ta en varm dusch:D! Längtat efter det hela dagen:O! Men vad ska ni andra göra ikväll då?:)

 

Bjuder på en bild när jag ser ut att vara för snäll....:S



Kommentarer
björn

har du en lång tunga?

2010-11-10 @ 19:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0