Äkta vänner håller man hårt!

Hej jag har prisis insett att jag har hittat den ända människan som förstår mig! Utan att bara sitta och hålla med och sen snacka skit om mig som en annan är bra på som jag nu har insett dessutom..! Utan Är rak och säger vad hon tycker men ändå tänker på hur jag tänker och känner, En person som jag inte tänker slänga bort eller som jag vet inte sviker mig. Jag har inte träffat många här uppe i hälsingland som du, Jag är sjukt glad att du bjöd in mig i ditt elevhem första dagen på skolan och vi kände inte ens varandra:P... Men den tjejen Gav mig en ny Shans till en Underbar början av en vänskap! Tack att du finns du betyder massor!

  Alexandra, den tjejen har nått ni inte har eller någonsin kommer få, Tack<3


Kommentarer
Martin The Edge

Hej!

Äntligen fredag med allt vad det innefattar.



En liten fråga - Hur många bloggar läser du / dag?



Tittar du in på bloggen - Glöm inte anmäla dig till "Veckans blogg" som du hittar i kategorin Tävlingar!



Ha en riktigt trevlig kväll!

2010-11-19 @ 15:53:17
URL: http://edgeman.blogg.se/
aleksandra

Fan vad gulligt gumman !:) Om du inte sviker mig så sviker inte jag dig! Fast mig kan du alltid lita på och prata med:) Och du betyder också är glad att jag träffade dig och vi började i samma klass och jag lärde känna dig !:-)



haha fin bild på mig föresten..;P

Mina gratis sms tog slut idag därför svarade jag inte så du vet jag ska sola i Los på onsdag för vi har studiedag då :)<3

2010-11-19 @ 21:21:21
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0