VISKA! & ( Bästa pappa )

Hejhej ligger i sängen.. Och älskling sover och snarkar som en gris:O.. Men får hoppas på att han inte vaknar:) Är helt slut efter hans barnsliga lekar i sängen på nätterna.. Haha låter helt fel men ta det inte så;).. Utan han somnar inte om man inte pratar han till söms:P.. Och igår tog det as lång tid innan han somnade.. Och jag va redan as trött efter min dag på stan:O.. Men köpte as fina grejor igår:) Lägger ut allt såfort jag får tid IDAG! Ska även in till stan idag igen och köpa en iphone 4.. Tror jag, Har hört att dom är jätte tråkiga och dåliga men pappa ville ge mig en julklapp i förskott:) Jag har den bästaste pappan som finns:D! Men aja jag känner mig sjukt elak som skulle ta imot en sån dyr mobil.. som även suger utan bara har status.. eller vad jag ska säga:S.. Men ska tänka hela dagen.. Tror inte jag är så sugen faktist.. Vill inte att min pappa ska tro att jag är med han så mkt för att få pengar... Saknar han som fan faktist när han är borta och jobbar.. Han är hemma typ en vecka i månaden.. Det är fan inte lätt att vara utan han så ofta:( Vill hellre umgås med han en få massa saker.. Älskar min pappa sjukt mkt så ska han jobba borta jämt..:( snyft!.. Men nu blir han hemma en månad iallafall, Är skit glad för det! Och det ska bli ändringar på hans jobb.. Han ska få vara hemma oftare, jag hatar verkligen hans jobb.. Men men nu ska jag inte bara vara bitter.. nej jag ska stänga av datan och sova:D! Godnatt/Godmorgon..



Kommentarer
J I L L I Z

hehe

2010-12-21 @ 07:53:58
URL: http://jilliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0