Städat hela lägenheten!

Urs nu är jag verkligen slut efter att ha pluggat som satan och städat hela lägenheten:O.. Jag har plocka iordning massa saker.. Skurat alla golven i alla rum och damsugat med världens dåligaste damsugare.. Och jag har skrivit klart allt nu om Jamaica, Jag fick uppgift i Engelskan att skriva som en dagbok på engelska:) Och att jag ska skriva om att jag åker på resa till Jamaica:) Så skulle söka upp vad som finns att göra i Jamaica och vad olika ställen heter osv och sen skriva ihop det som att jag är på en resa i Jamaica:) Lite svårt att hitta på saker och liksom skriva saker jag inte gör..:P Och på Engelska det är ju jätte svårt för mig:O Men aja det vart rätt kul och tror den vart bra:) Fick bli en bild på mina läppar:O 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0