Skolan..

Hejhej urs sitter på skolan... urs vad tråkigt jag har..:S och det är inte en enda tjej i min klass som jag umgås med.. Så tråkigt:( Hoppas Alex kommer snart, Fattar inte vart hon är:O Funderar på att dra hem, För jag hatar att vara i skolan bland en massa folk jag inte snackar med.. Gå runt som en mobbad yr höna.. Nej tack då drar jag hem till min tråkiga lya istället:) Och jag bestämde mig för att jag inte vill ha en iphon 4.. Nej utan det blir en LG Viewty:) Men vet inte om jag ska ha en rosa eller svart:O.. Hjälp mig!!:D





Kommentarer
Tula-Lina

Alltså, när jag går på shakes så försöker jag hålla mig ifrån all fast föda. Även sallad. MEN om jag känner att jag verkligen får ett enormt sug efter något en dag eller så, så äter jag sallad! :C För det är ju det nyttigaste. Möjligtvis nötter, för nötter är så mättande så det räcker med bara några stycken!

2010-12-21 @ 17:25:39
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0