Kolla in!

hejhej ska snart hoppa i säng så jag orkar jobba imorgon:) Mamma Ringde mig nyss och berätta att vi ska ha nått möte i skolan då jag inte sköter mig:O.. Men det som är bra är att dom vet att jag måste ha extra hjälp:) Ni kanske inte vet att jag har skriv och läs svårigheter.. Alltså det har ett namn, men jag vet inte hur man stavar det såklart:P Haha men tror att jag kommer få mer hjälp nu i skolan:) Och jag skäms inte alls för att jag har mina svårigheter i skolan.. Jag är bra på annat:)! Men just nu gör jag inte så mkt.. Ligger i sängen och kollar in denhära grymma tjejen som visar olika sett att fixa sitt hår:) Jag tycker hon är as bra! skit fint hår oxå! Kolla in!:) Och komentera vad ni tyckte;)!



Kommentarer
elinn

dagens smällkaramell är nu utsedd, kika in på min sida för att se om just du vann.

om inte så har du en ny chans imorgon! :)

2010-12-10 @ 01:54:48
URL: http://elinnjl.com
elinn

jaså där ser man ;o

världen är liten ;)



okey så duktig du är, jag har också städat idag! :D

jag ska snart sova, men mina sömnproblem har börjat komma tillbaka :/

2010-12-10 @ 02:38:45
URL: http://elinnjl.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0