Kärlek....

Hejhej kom hem nyss från Lisa:) Dock va hon super full.. jäntan dricker som en jävla kar alltså:O Men aja vi hade jätte skoj, Bad mys och skitsnack;) Och vi kollade på filmen Festival! Va ju as längesen jag kollade på den:) Men jag älskar den filmen som fan!:D Men aja kom hem till min kille nyss.. Och vi har pratat en massa om att vi måste fixa det bättre mellan oss då han känner att han har varit taskig på sistonde den värmer i hjärtat när han som är en sån hårding öppnar sig så för mig:) Jag älskar han verkligen! Han är min första kärlek:) Jag har faktist bara varit kär i två stycken i hela mitt liv:) Men min älskling är den ända för mig:) Vi har haft så mkt upp och ner på sistonde men nu ska vi ändra på det:) Ser vi båda framimot. Och imorgon är det ju Nyår:D! Jag och min älskling ska vara hemma hos våra föräldrar och äta massa thaimat:)! Mumms jag längtar!:) Vad ska ni andra göra på nyår då?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0