Jag och Mamma

Hejhej vaknade för nån timme sen:) och bestämde mig för att vara hemma och jobba ikapp mig, Vilket jag snart är klar med:) Känns underbart! Och har snackat med mamma, Jag och mamma har inte alls någon bra kontakt.. Och jag vet inte riktigt vrf vi bråkar ofta bara, Känns inte alls kul då alla min vänner säger att deras mamma är deras bästa vän:S.. Skit svårt för mig att känna så.. Men nu har vi prtatat jag och mamma och insätt att det funkar inte så längre, Vi måste få en kontakt:) Och jag tycker det ska bli en lättnad att få kontakt med mamma en att gå till skolan och bråka med varandra:S.. Då tänker man på det hela dagen.. Men nu har vi sagt att vi ska ha en filmkväll en gång i veckan bara hon och jag:) Som vi tjejer brukar ha med kompisar fast bara jag och mamma:) Och sen hitta på lite mera saker tillsammans, Serfram imot att mamma och jag har beslutat en sån stor grej.. För mig betyder det mkt och känns som en jätte stor grej:) Nu ska jag ta och jobba lite, Ha det bra tills vi hörs igen:)



Kommentarer
Vince

Sv: Tack så mycket snygging! :)

2010-12-09 @ 11:46:22
URL: http://diarybyvince.se
Petrit Gashi

mycket fin blogg :) bra textat med! :)

2010-12-09 @ 11:46:50
URL: http://onlygashi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0