Internet, en lugn helg..

Hejhej nu har jag fått internet tillbaka:) Underbart! Och min helg har varit lugn och skön:P Bara varit hemma, Umgåtts med pappa och mamma, Lisa såklart vilken dag inte liksom:D Haha jag och Lisa hade tokit kul idag:) Satt hemma hos hennes pappa och kollade på film:P Hon duscha så satt jag utanför duschen så snacka vi massa skit och skratta efter:D Underbat underbart! Har prisis kommit hem till älsk, Övningskörde med pappa oxå:) Gick riktigt bra faktist! Åkte inne i Ede.. Lite läskigt med en massa bilar osv.. Men ja jag lever ju iallafall.. Tror pappa lever oxå:P Haha nej han tyckte det gick riktigt bra för mig:)

Imorgon är det skola.. Urs jag pallar inte, Men AnnaLena och Karin verkade tycka om att jag gick en hel vecka OCH jobbade kväll tre kvällar:) Duktigt av mig! Ska försöka orka orka orka upp till skolan varje dag till skolan:) Ligger dock efter i typ allt.. Och att jag aldrig gått till idrotten men de gör inget för mig om jag lämnar bort ett ämne jag hatar..:O Gillar verkligen inte idrott att springa med massa folk och svätta sönder:S Nej tack det är inte min smak.. Dom andra ämnerna är vell okej men jag är ju så jäkla osmart så det blir inte kul i längden.. Jag är jätte avis på tjejer som gillar att plugga för att dom verkligen är smart.. Jag är ju dummare en dummare:O Men köket äger:D Så jäkla kul alltså! Alla i klassen är ju underbara! Dock är det lite små bråk fortfarande men allt ordnar sig så att säga:) Aja nu ska jag ta och kolla på Beck med Älskling och sen sova:) Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0