Hemma och Älskling

Hejhej Sitter hemma i Frigge finns inte så mkt att göra en att höra min kille säga ( klar snart? klar snart?? Haha tönten vill in på blocket:O.. Jätte rolig sida.. Haha nej men den är bra faktist:P Va in till stan med Lisa idag då hon hämta massa saker hemma hos Sara hennes syster, Sen åkte vi hem då vart det in på ica en snabbis och köpa hårinpackning för mig:) Älskart! Har varit utan hårinpackning nu ett tag så mitt hår såg ut som torr mossa.. Men nu är det fint igen:D Men nu sitter jag och Älskling och kollar på Mission impossible 3 :) Tycker dom filmerna är skitbra:)! Och vi har as mysit! Har duschat nyss och gjorde min hårinpackning som är Fructis med avokado i :) Vad ska ni andra göra ikväll?:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0