Hemma med Lisa

Hejhej förlåt att jag inte har skrivit så mkt men internet fucka igen:(.. Men aja jag va in till skolan idag... Sööög.. Funderar på att hoppa av Hr då Det är som att gå i Femman igen.. Seröst, Jag har inte serverat länge.. Klart jag inte är helt inne i hur man gör:S.. Men iallafall vi hade julbord idag och då kom det en massa folk och ett speciellt bord satt det gamnla underbara människor vid, man klart gör sitt bästa för.. så frågade dom mig om dom kunde få lite smör.. Självklart svarade jag, Men då när jag gick in i köket och frågade om smör som skulle till det bordet.. Så svarade inte många utan en kille i min klass tänkte fixa.. men då hade en i trean redan gått ut med smör redan.. Jag ba jaha vad bra liksom.. Men när jag då går ut igen ja då är jag dum i huvet för ett jävla smör paket?.. frågan är om jag går i dagis igen eller gymnasiet?.. Urs nej jäkla lekstuga fan:S Aja skönt med Jul lov:) Tror jag skiter i att gå till skolan nästa vecka oxå så jag slipper allt skit.. ( Ljusdal ).. Skulle ha valt Broman:) Nej jag kommer ångra mig sen.. men det är faktist sant att det är rena lekis i våran klass eller inte direkt våran längre men finns ju andra och det tror jag dom märker själva.. Inte lätt med gymnasiet och nya ansikten.. Eller vad tycker ni??

Sen kan jag säga ett stort tack till min Älskling att han finns för mig och är för söt och köper 2 julklappar:) En hårfön som ni såg och sen Volume master från Björn axen:D! Älskart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0