Hemma hos mamma & pappa

Hejhej sitter hemma hos mamma och pappa och han äntligen internet:D Har inte haft internet på länge nu men nu så:)  Ska snart dra till Lisa dock, Då vi ska snacka lite om när vi ska ha det lite kul så att säga:) Nej men vi tänkte dra in till stan:) dricka lite och umgås med underbara människor:) Va längesen jag och Lisa hade en rolig kväll:) Haha men snart kommer den! Har igentligen ingen lust att vara ute för den är en super super snöstorm :( Jag hatar verkligen snön.. Imorgon ska jag färga håret.. mitt hår växer jätte snabbt nu:O.. as jobbigt.. eftersom jag är askblond igentligen så ser det ut som att jag är flintis när mitt hår är så mörkbrunt;) Haha så snyggt men nu sa det bort:) Men vi hörs snart måste dra nu, Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0