Hemma, Friggesund..

Hejhej åkte hem tidigt från skolan då jag vill hinna byta om och så:) Fast det blev ingen körskola idag då Micke va sjuk:( Aja blir ju snart igen:) Nu finns det inget jag har att göra.. Bara sitta hemma och slöa, Ska ju träna med Lisa ikväll det blir ju kul:) Vi ska träna varje dag i veckan:D Vilka sex Bomber vi kommer bli alltså;)! Haha nej men ser fram imot några månaders träning:) Idag på skolan va det inte så kul.. Har nästan inga lektioner med Aleks längre:P Och jag tycker det är obehagligt att snacka med folk jag inte känner:S Aleksandra känner jag ju och vi har kul ihop.. Jag är inte den som kan binda ihop sig med vem som helst.. Tror att jag ät mkt kompliserad:O Haha ja klart jag är! Nej nu ska jag kolla in Kissies blogg ofc sen dryga framför datan:) Fick bli en bild på mig jag knäppte idag på skolan:) Och ni ser min nya jacka på bilden!;)



Kommentarer
Pelin

Snygga jävel :P

2010-12-06 @ 18:53:14
URL: http://peeliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0