Grymt sugen!

Hejhej sitter på skolan och vi skasnart laga en massamat till 20 personer:D.. Jag och Alexandra gör företter, Och domandra serverar osv.. Hihi kommer bli en skit rolig kväll:)! Och jag har funderat hela dagen på att göra bröst förstoring.. Alltså inget överdrivet bara lagom så man kan få den snygga formen och så:D.. Fin inställning jag har på mitt liv:P.. Haha aja snart skajag ner tillmin bror i sthlm, Kommer bli skönt att kommaner, Och då ska jag förmodligen ta med en hund upp;) Det är en stor amstaff hane somheter Enzo:)! Längtar! Nej nu ska vi dra:)Ha det bra!

                           


Kommentarer
STEPHANIE NILSSON

HEJ! Är du sugen på att vinna fina priser? - Då ska du besöka min blogg och vara med i mnina två senaste tävlingar där du kan vinna en fräsch, snygg & skön tröja. Du kan även vinna länkning på minn blogg. Ha det bra.

KRAM!

2010-12-01 @ 20:38:23
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
aleksandra

det var 34 pers inte 20 haha :)

2010-12-02 @ 10:19:36
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0