Godmorgon

Godmorgon jag har nyss fått reda på att min såkallade kille är ett jävla svin. Han ljuger för att slippa bråka.. Han ville att jag skulle komma hem tolv inatt så vi kunde ha våran kväll.. Men klart som fan sitter han och spelar med mp till kl fem på morgonen..:S båda dom killarna är fem i huvet.. Gick nyss på toaletten och när jag öppnar för att gå ut ja då kommer mp springandes i kallingar:O.. Vtf.. men dom är underbara på deras egna lilla vis:S vad det nu är:P Haha nej jag ska inte sitta hemma på röven i nyår.. Även om inte min kille håller det han lovat.. vilken jag inte skulle bli förvånad över om han inte gjorde:S..

 

urs gammal bild.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0