Godmorgon!

Hejhej vaknade nyss:) Men vill inte vakna igentligen men älskling ska på sin bandy träning så han väckte mig såklart.. Och jag kan nu inte somna om.. Så drygt:O Men aja snart kommer pappa och hämtar mig i Friggesund tänkte åka hem till mamma och pappa o städa mitt rum en ANING..:S Är lite väl stökit där nu;)..Just nu ligger jag bara i sängen och bloggar typ men ska snart kliva upp ur mitt varma varma täcke:( Urs jag vill inte jag vill sova helaaaaa dagen:O.. Sjukt trött.. Funderar på att sola efter jag har städat medans jag ändå är i ängebo:) Ska fråga om Lisa vill folja med:) Hatar att sola ensam.. Mkt roligare att lyssna på musik och snacka massa skit med en bra kompis:D!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0