Drar till Sara ikväll!

Hejhej jag kommer inte kunna blogga idag då jag ska åka hem till Sara:) Känner att jag behöver ha lite kul då jag och min kille bråkade igårkväll.. Han lovade mig att inte dricka igår då jag tycker han gör det rätt ofta.. Men såklart bröt han det med att komma hem as packad.. Dålig stil tycker jag.. Och tänker inte snacka med han igen förns han fattar det sj, Om egot får in det i huvet så att säga. Aja kul kommer jag få ikväll, Lisa ska ju såklart med då Sara är hennes syster:) sen kommer det nog lite underbara folk till henne oxå:) Och jag är sjukt hungrig.. är helt pank så kan inte köpa nått.. Och när jag inte har ätit nått på en hel dag får jag as ont i huvet:(.. Åhhh vart sjukt sugen på en Cheeseburgare:O.. Skräpmat! skulle bara må illa av att äta sånt skit:O..





Kommentarer
Johanna

Allt bra?:D

2010-12-11 @ 20:36:02
URL: http://johannaboberg.blogg.se/
Daniel

Dka du ha cheeseburgers så undvik McDonalds, iofs, undvik McDonalds över huvudtaget, googla varför så förstår du nog ;) Såvida inte du VISSTE det redan. Max eller Burger King är bättre - deras mat ÄR mat.

2010-12-12 @ 00:41:22
19 år och mamma

svar: Ja känslan är obeskrivlig, längtar du själv efter barn? :)

2010-12-12 @ 11:41:39
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0