Choklad & Finnar...

Åhh vad jag tröttnar på mig sj:O Varje gång jag äter en liten liten bit choklad så får jag massa finnar.. Nu får det va nog.. Det gör ont och det är fult:S Så chokladen ska bort ur mitt liv.. Och sen är den ändå inte passande nu när jag ska gå ner i vikt! Kollade runt lite och det är faktist så att man får finnar av det man stoppar ner i magen.. Ja som Choklad får man jätte mkt finnar av.. Och fet mat som typ pomes och feta såser.. Mummsit att stoppa i sig men straffas i längden med Vikt,Finnar och dålig hälsa! Ska faktist börja tänka så när jag vill stoppa i mig nå så fettigt:S Aldrig mera alltså.. Nu har jag en as stor finne mellan mina ögonbryn.. så sexigt menar jag:O Klämde den jäven nyss och bränner bort den med Rescue me finn medel:)
Kom ihåg choklad och fet mat ger finnar!!!:O 

 


Kommentarer
aleksandra

Hmm jag äter choklad varjedag och då äter jag mycket.. men jag har inga finnar :) jag tror inte att man får finnar av choklad kanske bara vissa människor som är känsliga som du, det är samma med p-pillerna :)

2010-12-31 @ 00:03:10
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0